Sunday, October 31, 2010

HAJI 1431 H




Assalamualaikum wbr.

Hari ini adalah hari yang penuh kesyukuran kerana buat pertama kalinya 3i Travel akan melaksanakan trip haji yang pertama setelah beroperasi. Setelah melalui pelbagai situasi dan saat-saat getir, Alhamdulillah, Allah makbulkan dan permudahkan segala urusan dengan Tabung Haji.

Seramai 24 orang peserta termasuk 3 orang mutawif, InsyaAllah akan membantu para jemaah untuk menyempurnakan ibadah haji di Tanah Suci nanti.

Berkumpul di Kelana Jaya sekitar jam 11.30 pagi dan peserta akan diberikan taklimat dan barang-barang yang disediakan oleh pihak 3i Travel. Penerbangan dijangka pada jam 6.30 petang dan mereka dikehendaki Check- In seawal jam 3 petang.

Mereka akan bertolak pulang ke Malaysia pada 19 Disember 2010, selama 49 hari di sana, diharapkan para jemaah dapat menambahkan amal ibadah supaya dapat dibersihkan hati seterusnya dapat mendekatkan diri dengan Allah s.w.t.

Kami di 3i Travel mengucapkan terima kasih kepada para peserta yang telah menyertai kami dan mendoakan agar semuanya urusan ibadah akan dipermudahkan oleh Allah swt. InsyaAllah kami akan menyambut anda semua selepas selamat sampai di Malaysia nanti.

Kepada mereka yang berminat untuk menyertai 3i Travel dalam mengerjakan haji pada tahun 1432H, boleh lah menghubungi kami mulai sekarang untuk pelancaran proses urusan bersama Tabung Haji.

Semoga jemaah haji akan mendapat haji yang mabrur..ameeen...

No comments:

Post a Comment