Sunday, September 18, 2011

Syawal 1432h


Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran di rafa’kan kepada Allah swt atas segala nikmat yang dikurniakannya yang tidak pernah putus. Ramadhan sudah berlalu, walaupun sedih, marilah kita sama-sama berdoa dan berharap agar Allah panjangkan umur kita untuk sampai ke Ramadhan pada tahun akan datang, Insha Allah.



Baru-baru ini 3i telah menghantar beberapa orang jemaah umrah utk berada selama sebulan sepanjang Ramadhan. Alhamdulillah, mereka tiba dengan selamat dan gembira pada 7 September yang lepas. Pengalaman berharga bagi mereka kerana menunaikan ibadah umrah pada bulan Ramadhan pahalanya bersamaan menunaikan haji. Diberitakan terdapat seramai 7 juta orang pada Ramadhan tahun ini di Masjidil Haram. Subhanallah.



Apapun, semoga Allah menerima amal ibadah kita semua.



Sempena Syawal yang masih berbaki ini, 3i Group bercadang untuk mengadakan rumah terbuka. Maklumat adalah seperti berikut:



Tarikh: 25 September 2011


Hari: Ahad


Masa: 10.00 pagi -2.00 petang



Tempat: Surau Al-Amin, Jalan Ikhlas 2, Bandar Tun Razak, 56000 Cheras, KL.



Kami menjemput semua jemaah umrah dan haji yang pernah menyertai pakej umrah 3i, begitu juga dengan semua peserta pakej pelancongan lain, para pekerja 3i group serta mana-mana yang mengenali 3i Group. Semoga majlis ini mengeratkan lagi hubungan kita.



Sebarang pertanyaan, bolehlah menghubungi nombor telefon yang tertera di sebelah kanan blog ini. Terima kasih.



No comments:

Post a Comment