Saturday, September 25, 2010

Alhamdulillah...Syawal 1431h...

Alhamdulillah..

Ramadhan telah selamat kita lalui..Syawal menjelma tanda hadiah daripada Yang Maha Esa kepada hambaNya. Tahniah kepada anda yang telah selamat menjalani tabiyah Ramadhan 1431H yang lalu. Sesungguhnya hanya kepada Allah lah kita memanjatkan kesyukuran yang tiada bertepi.

Alhamdulillah..jemaah umrah untuk trip akhir Ramadhan telah selamat pulang ke tanah air. Tahniah kami ucapkan. Semoga ibadah umrah di Bulan Ramadhan yang telah dilaksanakan diterima oleh Allah. Sama-samalah kita berdoa agar segala amalan kita di bulan yang mulia itu diterima oleh Allah. ameen...

Kami ingin mengambil kesempatan di Syawal yang masih berbaki ini untuk mengadakan sedikit majlis doa selamat dan sambutan eidfitri di Pejabat 3i Group pada 29 sept 2010 bersamaan dengan 20 Syawal 1431h. Kami dengan sukacitanya menjemput semua jemaah-jemaah umrah yang pernah mengikuti pakej Umrah Tarbawi 3i Group untuk sama-sama memeriahkan majlis ini. Mereka yang berkelapangan serta berminat ingin mengetahui lanjut tentang 3i ini, bolehlah hadir sama.

Majlis bermula selepas maghrib, means, boleh lah kalau nak maghrib bersama di pejabat kami. Seterusnya kita adakan bacaan yaasin dan doa selamat untuk bakal-bakal haji pada tahun ini.
Diharap semua dapat mengesahkan kehadiran kepada saya (afifah-013-2965723) untuk hadir ke majlis ini. Semoga majlis yang akan di adakan ini akan mengeratkan sillaturrahim sesama kita dan mendapat keredhaan Allah. ameen...

Terima kasih kerana sudi membaca. Jumpa kalian pada

No comments:

Post a Comment