Sunday, January 23, 2011

Taklimat 3i Travel and Services

Assalamualaikum wbr.

Mohon maaf kepada semua di atas kelewatan mengemaskini blog ini. Alhamdulillah pada jam 10 pagi 23 Januari 2011 telah diadakan taklimat daripada 3i Travel utk bakal jemaah haji dan umrah tarbawi MAC 2011. Seramai lebihkurang 60 orang hadirin telah hadir ke Surau Al-Amin tempat taklimat itu di adakan.

Terima kasih banyak kepada mereka yang hadir dari jauh ada, dari dekat pun ada, apapun, sokongan anda sangat kami hargai. Bersempena dengan program tersebut, Kelab Keusahawanan Sekolah Menengah Tahfiz Teknologi 3i telah mengambil kesempatan mencungkil kebolehan mereka untuk berniaga dengan para hadirin. Mereka menjual kerepek dan snek untuk bekalan pulang para hadirin. Terima Kasih kepada hadirin yang menyokong usaha mereka.

Taklimat dimulai dengan ceramah mengenai ibadah haji dan umrah daripada Ustaz Azhar dan disusuli oleh penerangan daripada Ustazah Wahidah dan Hj Mohamed. Taklimat berhenti sekitar jam 11.45 pagi untuk minum pagi dan disambung dengan taklimat khusus untuk jemaah Umrah Tarbawi MAC 2011 nanti.

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, program susulan oleh 3i Travel and Services akan dimaklumkan dari masa ke semasa.

No comments:

Post a Comment