Saturday, April 23, 2011

Training of Trainer

Alhamdulillah..pada minggu lepas telah diadakan sesi TOT untuk 3i Training and Consultancy di Sekolah Menengah Tahfiz Teknologi 3i. Pada 17 april, bermula pada jam 9.30 pagi dan berakhir sekitar jam 3 petang. Kehadiran sahabat-sahabat seramai 16 orang menceriakan suasana sesi perbincangan kami. Terdiri daripada para pelajar IPTA & IPTS, mereka yang dah berkerjaya antaranya guru sekolah menengah.

Moderator perbincangan kami ialah Cik Siti Aishah bt Sumap yang merupakan Ketua Fasilitator untuk 3i TC...Dibawah dipaparkan sedikit gambar suasana program TOT ini. Perbincangan ini lebih menjurus kepada Kem Anti Zina (KAZ) yang akan dikendalikan oleh 3i TC secara berkala pada masa akan datang.

Kepada mereka yang berminat untuk menyertai 3i TC sebagai fasilitator sambilan, boleh hubungi nombor yang tertera di sebelah kanan blog ini. Kami mengalu-alukan segala bentuk perkongsian yang anda ingin berikan. Semoga usaha kita ini mendapat keredhaan Allah InsyaAllah..

SESI TOT KAZ




SESI TOT Bengkel Penerapan Pendidikan 3i


Sesi TOT Bengkel ini ialah untuk mereka ini mencipta dan mereka modul bagi sistem pendidikan 3i yang akan digunakan di sekolah-sekolah yang berminat dengan sistem ini. Pada 24 APRIL ini (ahad), akan di adakan satu bengkel yang memperkenalkan sistem ini dan daripada bengkel itu, 3i akan dapat lihat apakah sebenarnya masalah-masalah di sekolah dan bagaimanakah sistem pendidikan ini dapat diterapkan untuk membantu pihak sekolah menyelesaikan masalah mereka.


Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi hadir dan memberikan sumbangan idea, masa dan tenaga untuk sama-sama menjayakan misi 3i ini. InsyaAllah kita akan menjadi satu team yang kuat andai semua bekerjasama dan hanya mengharapkan balasan daripada Allah semata-mata.

Siiru ala barokatillah....

No comments:

Post a Comment